Gdzie na ryby w Polsce

Polityka zwrotów

Najważniejsze informacje

Nasza polityka zwrotów i zwrotów obowiązuje przez 14 dni. Jeśli od zakupu minęło 14 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu ani wymiany.

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.

Kilka rodzajów towarów jest zwolnionych ze zwrotu. Towary łatwo psujące się, takie jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma nie podlegają zwrotowi. Nie przyjmujemy również produktów, które są artykułami intymnymi lub higienicznymi, materiałami niebezpiecznymi lub łatwopalnymi płynami lub gazami.

Dodatkowe przedmioty bezzwrotne:

  • Karty podarunkowe
  • Oprogramowanie do pobrania
  • Niektóre artykuły dotyczące zdrowia i higieny osobistej

Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.

Prosimy nie odsyłać zakupu do producenta.

Istnieją pewne sytuacje, w których przyznawane są tylko częściowe zwroty:

  • Książka z widocznymi śladami użytkowania
  • Płyta CD, DVD, oprogramowanie, gra wideo.
  • Każdy przedmiot, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje części z przyczyn niezależnych od naszego błędu.
  • Każdy przedmiot, który został zwrócony po upływie 14 dni od daty dostawy

Zwroty pieniędzy

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot.. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Twojego zwrotu.

Jeśli reklamacja zostanie zatwierdzona, Twój zwrot zostanie przetworzony, a kwota zostanie zwrócona na Twoją kartę kredytową lub wg. oryginalnej metody płatności w ciągu 7 dni roboczych.

Problemy ze zwrotami

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Czas zwrotu może się wydłużyć w zależności od dostawcy usług bankowości, może upłynąć trochę czasu, zanim Twój zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.

Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem gdzienarybki@gmail.com

Produkty przecenione i w promocyjnych cenach

Zwrotowi podlegać mogą wyłącznie artykuły o regularnej cenie. Przedmioty z wyprzedaży nie podlegają zwrotowi.

Wymiana towaru

Wymieniamy przedmioty tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz go wymienić na ten sam przedmiot, wyślij nam wiadomość e-mail na adres gdzienarybki@gmail.com i wyślij przedmiot na adres: ul. I. Gałczyńskiego 2B\15, 41-706 Ruda Śląska.

Dostawa i zwroty

Aby zwrócić produkt, należy wysłać go pocztą na adres: ul. I. Gałczyńskiego 2B\15, 41-706 Ruda Śląska..

Będziesz odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki za zwrot przedmiotu. Koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt wysyłki zwrotnej zostaną odjęte od Twojego zwrotu.

W zależności od tego, gdzie mieszkasz, czas potrzebny na dotarcie wymienionego produktu do Ciebie może się różnić.

Jeśli zwracasz droższe przedmioty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami pod adresem gdzienarybki@gmail.com lub przez formularz kontaktowy w przypadku pytań dotyczących zwrotów kosztów i zwrotów towarów.

error: Zakaz kopiowania treści !!
Scroll to Top